Tere tulemast!

Hüdraks OÜ veebipoe Tingimused.                         

TOOTE OTSIMINE:

Veebipoe tooteid saate otsida kahel viisil: 

1. Sisestades esilehe ülaosas paiknevasse aknasse "Otsi kogu poest"  toote nimetus, koodi või muu tunnussõna mis võiks iseloomustada teie toodet kuvatakse vastavuse olemasolul sobilik. 

2. Navigeerides Avalehe ülaosa tootekataloogi tootegruppides. Soovitud toote leidmiseks on tootekataloog jaotatud alagruppideks lihtsustades navigeerimist erinevate tootegruppide vahel, leidmaks teid huvitav toode või selle grupp. Iga Tootegrupi päis tutvustab loetelus olevaid grupitooteid, annab esmase info järgneva loetelu sisust
 

GRUPITOOTE TOOTEVEERU VÄLJAD: 

1. TOOTE PILT                  - vastava toote originaalpilt

2. TOOTE LAOKOOD       - veebipoe tootekood

3. NIMETUS                      -  toote iseloomustus

4. LISAINFO                      -  toote abiinfo

5. TOOTE bdf-fail            - Tehniline infofail 

6. LAOSEISU INFO           - toote saadavus laost või tellimisel:

  "Laos" Ostukorv:  Toode on veebipoe laos, mida on vōimalik teile koheselt tarnida. Klikkides ostukorvi nuppu suundub soovitud kogus ostukorvi. Juhul kui laosisus on toote kogus väiksem teie soovist siis avaneb infoaken täiendava infoga.

  "Laos" Ümbrik:  Toode on veebipoe  Laos, mida ei saa aga ostukorvi lisada.

Tegemist spetsiifilise tootega mille puhul on vajalik üle täpsustada toote kindel sobivus teie vajadusteks. Püüame olla abiks selgitamaks teie täpse vajaduse ja soovitame kindlat ja võimalikku parimat lahendust. Avaneb edasiseks tegevuseks lisaaken

   "Laost otsas" Ümbrik:  Toode on tarnitav tellimisel või on hetkel veebipoe laost otsas.

Klikkides avaneb infoaken kuhu saate sisestada oma soovi. Saadetud tellimus suundub Hydroshop'i kliendteenindajale kes vōtab teiega peagi ühendust et täpsustada tingimused nii toote tarneaja kui tasumise osas.

7. TOOTE NETTO HIND - hinnale lisandub Eesti riigisisene käibemaks

8. KOGUS                         - Soovitud koguse sisestamise väli

9. SOOVIKORV - toode lisatakse soovikorvi

10. OSTUKORV - toode lisatakse ostukorvi
 

 OSTUKORV: 

1. samm:  TELLITUD TOOTED -  loetelu eelnevalt tellitud toodetest ja Kogustest. Vōimalus korrigeerida toote koguseid ja neid eemaldada. 

2. samm:  VAATA KOHALETOIMETAMISE HINDA  -  sisestades teile sobiliku kohaletoimetuse aadressi saate pakkumise toimetuse hindadest ja viisidest: OMNIVA Eesti pakiautomaati, OMNIVA kulleriga otse kätte või KOKKULEPPEL. Vajutades nuppu UUENDA SUMMA lisandub teie poolt valitud kauba toimetusviis tellimusele.  

3. samm:  RAKENDA KUPONG   -  Sisestates Teie personaalse koodi rakendub kogu tellimu-sele kokkulepitud allahindlus või eritingimused.

4. samm:  VORMISTA OST  -  klikkides nupule avaneb lehekülg:

OSTU SOORITAMINE: 

Tähelepanu: Kui olete juba Hydroshop´is registreerunud klient siis palun logi süsteemi, aktiveeruvad teie andmed tellimusel. 

5. samm: MAKSJA ANDMED - Kohustuslik täita tärniga märgitud väljad, Ettevõtte puhul lisaks Ettevõtte andmed. Kui soovite kaupa teisele aadressile siis võimalus avada tarne-aadressi väli ja lisada täpsustus. 

6. samm: VALI KOHALETOIMETAMISE VIIS - märkida teile sobilik toimetuseviis 

7. samm: VALI SOBIV MAKSEVIIS - ostu eest tasumise valik kas Pangalinki või Tasumine Arvega. Tähelepanu! Peale pangalingi makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult. 

8. samm: TELLIMUSE ÜLEVAADE - kindlasti veenduda tellimuse õigsuses ja vastavuses teie soovidele 

Olles veendunud kogu tellimuse sobivuses ja tutvunud veebipoe Tingimustega on vajalik tellimuse edukaks sooritamiseks teiepoolne nõustumine kinnitada.  

Seejärel: 

ESITA TELLIMUS

Peale tellimuse esitamist saadetakse Teie poolt  antud e-posti aadressile Hydroshop.ee poolne kinnitus tellimuse kättesaamise kohta. Tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 17.00.

 

OSTU SOORITAMISE MAKSEVIISID: 

1. PANGALINK: 

Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa mis kuulub tasumisele. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.

Tähelepanu! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult. 

Hüdraks OÜ pangad:

1. Swedbank

2. SEB pank
 

2. TASUMINE ARVEGA:

Juriidilisel isikul on võimalik Kaupa krediiti osta, kui tal on sõlmitud Hüdraks OÜ´ga kirjalik Teenindusleping. Kaupa saab osta fikseeritud vaba krediidilimiidi ulatuses. Kauba krediidi-müügi aluseks on kehtiv volitus mis on Lepingu lisana, volitust omab automaatselt B-kaardil olev juhatuse liige. 

Kui soovite tellida kaupu krediidiga ja tasuda arvega ning Teil pole kehtivat Teenindus-lepingut või Krediiditaotlust, siis sõlmimiseks palun võtta ühendust GSM nr. +372 5551 9039 või info@hydroshop.ee 

Peale meiepoolt esitatud Taotluse täitmist ja saatmist määratakse Teie ettevõttele krediidi-limiit sõltuvalt organisatsiooni vajadustest ja krediidireitingust ning sõlmitakse vastavasisu-line kokkulepe.

Kui olete juba Hüdraks OÜ klient on võimalik kehtiva krediidilimiidi piires tasuda arve alusel valides (Arve Tasumine)

Hüdraks osaühingul on õigus anda või keelata "Arve Tasumine" tasumise viis. 

Maksevaluuta on EUR 

Peale tellimuse esitamist saadetakse Teie poolt  antud e-posti aadressile Hydroshop.ee poolne kinnitus tellimuse kättesaamise kohta. Tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 17.00.

Kaup toimetatakse teile Tellimusel fikseeritud viisil. Juhul, kui tehnilistel või muul ettenäge-matul põhjustel on Kaupa vajalik tarnida ositi või muul viisil siis teavitame sellest koheselt. 

KAUBA TOIMETUSE VIISID:

OMNIVA KULLER - Eesti Post-i kullerteenus kus kaup toimetatakse teile otse kätte, seda teie poolt esitatud tarneaadressile.

Tingimused:

Kui tellimus on vormistatud tööpäevadel enne kella 12:00 siis toimetatakse kaup Eesti piires teile kohale järgmisel tööpäeval, hilisemalt vormistatud tellimuste kätte toimetused võivad kanduda ülejärgmisse tööpäeva.  

Tellimuse kättetoimetamiseks võtab kuller Teiega eelnevalt ühendust Teie poolt antud kontakttelefonil ja lepib kokku sobiva aja saadetise üleandmiseks. 

Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku. Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust 

Kauba Ostjale kättetoimetamise kohustus loetakse täidetuks Kauba üleandmisel Ostjale endale või tema esindajale. Muuhulgas loetakse esindajaks Ostja märgitud tarnekohas asuvad täisealised isikud, kes Kaubad vastu võtavad 

Kaup antakse kulleri poolt Ostjale üle koos saatelehega. Kui Kaubal esineb väliseid ja nähtavaid vigastusi või Kaup ei vasta koguseliselt või tootena Müügilepingule, on Ostjal õigus Kaupa mitte vastu võtta, tehes saatelehele sellekohase märkuse. 

Allkirjastades saatelehe kinnitab Ostja või Ostja esindaja, et Kauba üleandmise momendil oli pakend terve ja ta on rahul pakendi seisundiga, et Kaubal ei ole nähtavaid väliseid vigastusi ja et talle tarniti Tema poolt tellitud Kaup. 

OMNIVA PAKIAUTOMAAT - Eesti Posti kullerteenus kus saadetis toimetatakse teie poolt määratud Pakiautomaati, lisaks saadetakse teie kontakttelefonile vastavasisuline teade.

Tingimused:

Postiautomaadi teel tarnimisel on saateleht lisatud Kauba pakendi juurde. Kui Kaubal esineb väliseid ja nähtavaid vigastusi või Kaup ei vasta koguseliselt või tootena Müügilepingule, on Ostjal kohustus ja õigus esitada pretensioon ühe tööpäeva jooksul. 

KOKKULEPPEL - kaup toimetatakse või antakse üle ostjale vastastikkuse kokkuleppe alusel.

 

GARANTII 

TINGIMUSED: 

1.  Osaühing Hüdraks kui Teenuse osutaja vahendab müüdud tootele kauba tootja garantiid.  

2.  Garantiiaeg hakkab kehtima alates kauba üleandmisest Teenuse kasutajale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini. 

3.  Teenuse osutaja kohustub garantiiajal kõrvaldama toote materjali- ja valmistusvead, mida tootja määratleb oma garantiitingimustes garantii alla käivateks. 

4.  Teenuse osutaja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele ja kasutus- ning hooldusjuhendile mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.  

5.  Kauba asendamine või parandamine ei pikenda algset garantiiaega. 

6.  Garantiihooldusesse põhjuseta toodud tootega tekkinud kulud tasub ostja, kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või kui on rikutud gantiitingimusi. 

7.  Kui toote remontimine osutub võimatuks, või selle tootmine on lõpetatud, on Teenuse osutajal õigus asendada toode samaväärsega.

GARANTII EI HÕLMA: 

1. Toote rikkega seoses saamata jäänud tulusi

2. Puudulikust või valest määrimisest, ülekoormusest, valest kasutamisest, hoolimatust hooldamisest või väärkäsitlusest tulenevaid kahjustusi 

3. Rikke õigeaegselt Teenuse osutajale mitteteatamisest tingitud kahjustusi.

4. Vääramatust jõust tingitud kahjustusi 

Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Teenuse pakkujal ja Teenuse kasutajal kõik muud Võlaõigusseadusest tulenevad õigused. 

Garantii juhtumi puhul palume põõrduda aadressile: info@hydroshop.ee

KAUBA TAGASTAMINE 

1. Kliendil on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoime-tamise päevast. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaal-pakendis.

2. Müügilepingust taganemise korral tuleb saata avaldus postiaadressile info@hydroshop.ee. Avaldus peab sisaldama alljärgmist infot: tagastatav kaup, kogus, kauba arve number, kauba kood (arvelt) ning Kliendi IBAN-arveldusarve number, kuhu raha tagasi kanda. Müüja võtab Kliendiga ühendust pärast tagastamise avalduse saamist ja lepib kokku kauba tagastamise tingimustes. Kauba tagastamise kulud on Kliendi kanda. 

3. Kauba eest tasutud summa (va arvatud kauba Kliendile kohaletoimetamise kulu) tagastatakse Kliendi poolt näidatud arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani, kus avaldatakse ka informatsioon tingimuste muudatustest. 

4. Kui pärast Kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb Kliendil hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest. Klient on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup on ostja poolt kasutatud, ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel. 

OSAÜHING HÜDRAKS EI VASTUTA JUHTUDEL: 

1.  Kui tellitud Kaup puudub ettenägematutel põhjustel tarnija laost ja seda ei ole võimalik mõistliku aja jooksul ja mõistlikel tingimustel hankida. 

2.  Ei kompenseeri Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste ettenägematu muutumise tagajärjena tekkinud kahju. 

3.  Kolmandate osapoolte põhjustatud võimalike vigade eest, mis mõjutavad tehnikat või põhjustavad olukorra, kus rahaülekanne või pangalingi- või krediitkaardimakse ja sellest tulenevalt Müügilepingu sõlmimine võib ebaõnnestuda. Kui rahaülekande või pangalingi- või krediitkaardimaksega seoses tekib probleeme. 

4. Ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest või Ostja enda vastuvõtuviivitusest, milleks on muuhulgas Ostja poolse Müügilepingu järgse sobiliku vastuvõtja puudumine Kauba üleandmise asukohas selleks ettenähtud ajal. 

5. Ostjale tekitatud kahju eest, kui Ostja identiteeti kasutab teine isik

6. kui tehnilistel või muul ettenägematul põhjustel on Kaupa vajalik tarnida ositi või muul viisil.

MUUD TINGIMUSED: 

1. Lepinguliste kohustuste rikkumine on vabandatav kui rikkumine oli tingitud vääramatu jõu asjaoludest. 

2. Tingimustega tutvumine on internetipoe kasutajale kohustuslik. 

3. Tellimuse kinnitamisel märkides linnukesega aknas „Nõustun kasutamise tingimustega”, kinnitab kauba ostja, et on tingimustega tutvunud, neist aru saanud ja nõustub nendega.

4. Müügilepingu täitmist takistab objektiivne asjaolu, mida ei saanud ette näha, ära hoida või mõjutada (vääramatu jõud) 

5. Erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. 

 

Osaühing Hüdraks

Reg nr: 10967176

01.01.2016

Osaühing Hüdraks

Roheline 74, Pärnu,  80010 Estonia